Laatupolitiikka

Outoplan Oy noudattaa ISO 9001:2015 -standardin vaatimuksia mukailevaa laatupolitiikkaa, joka on vahvasti sidottu yrityksen strategiaan ja käytännön toimintaan.  Toiminnassamme tärkeimpiä asioita ovat asiakastyytyväisyys, laadukkaat palvelut ja niiden jatkuva kehittäminen. Toimimme aina avoimesti, luotettavasti ja asiakaslähtöisesti. Yhtiön johto vastaa yhteistyössä henkilökunnan kanssa, että laatuvaatimukset, laadunvarmistus, lait- ja viranomaismääräykset sekä asiakasvaatimukset saavutetaan. Laatupolitiikkaa sovelletaan yrityksen kaikilla osa-alueilla.

Missio

Missionamme on olla yksi Suomen parhaista asiantuntijayrityksistä teknisen suunnittelun alalla, tuottaen ammattitaitoisesti suunnittelu- ja asiantuntijapalveluita teollisuuteen ja julkiselle sektorille. Edistämme asiakaskunnan tuotantotekniikan ja tuotteiden jatkuvaa teknistä ja laadullista kehittämistä kilpailukykyiseksi ja heidän menestystekijöitään tukevaksi. Toteutamme sijainnista riippumattomat laadukkaat monipuoliset palvelut asiakkaillemme sekä tekninen ja taloudellinen onnistuminen kaikessa toiminnassamme. Olemme joustava, moderni, kehittyvä ja kannattava yritys, joka on houkutteleva työpaikka alan asiantuntijoille.

Visio

Visionamme on olla myös tulevaisuudessa monipuolisen palvelun ja ammattitaitoisen suunnittelun edelläkävijäorganisaatio. Haluamme olla myös mukana kehittämässä ympäristöystävällisiä ratkaisuja ja teknologiaa. Olemme toteuttamassa uusiutuvan energian ratkaisuja, sekä teollisuuden sivuvirtojen hyödyntämistä asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa. Haluamme pysyä kehittyvänä kasvuyrityksenä myös tulevaisuudessa ja olla mukana tekoälyä hyödyntävän suunnittelun kehittämisessä sekä ymmärtää sen hyödyt, haitat ja riskit.

Arvot

Outoplan Oy:n toiminta on asiakaslähtöistä ja vastuullista, joka toteutetaan kannattavasti ja taloudellisesti. Toiminnan perustana arvostamme henkilöstöä läpi organisaation ja työskentelemme hyvässä yhteistyössä kaikkien sidosryhmiemme kanssa.

Tärkeimpiä arvojamme ovat asiakastyytyväisyys, palvelumme laatu, sekä näiden jatkuva kehittäminen.

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys on yksi Outoplan Oy:n tärkeimmistä arvoista, joka luo palvelutoiminnan edellytyksen ja jatkuvuuden. Asiakastyytyväisyyttä seurataan ja arvioidaan jatkuvasti saadulla ja kysytyllä asiakaspalautteella, sekä asiakkaiden tilausmäärän muutoksella. Asiakastyytyväisyyden ylläpitämiseksi Outoplan Oy haluaa luoda, ylläpitää ja kehittää asiakassuhteitaan jatkuvasti.

Koulutus

Organisaation tietojen ja taitojen jakaminen sisäisesti kaikkien työntekijöiden käyttöön tapahtuu koulutustilaisuuksin, ja henkilökunnan osaamisen ylläpitämiseksi laadimme vuosittain koulutussuunnitelman.

Turvallisuus

Työturvallisuusasiat huomioidaan erittäin laajasti Outoplan Oy:n toiminnassa. Koko henkilökunnalla on voimassa olevat valtakunnalliset työturvallisuuskortit ja osalla on myös ensiapukoulutus. Lisäksi asiakaskohtaiset työturvallisuuskoulutukset suoritamme aina tarvittaessa. Henkilökohtaiset suojavarustuksemme ovat asianmukaisia ja kattaa yleisimmät tarpeet.

Sitoutuminen ja jatkuva parantaminen

Yrityksen johto ja koko henkilöstö on sitoutunut laatupolitiikkaan, toimintojen jatkuvaan parantamiseen sekä laadunhallinnan toteuttamiseen ja kehittämiseen. Outoplan Oy:n toiminnan keskeinen asia on jatkuva työn- ja palvelun laadun seuranta ja parantaminen. Tarkoituksena on varmistaa että yrityksessä toimitaan laatujärjestelmän mukaisesti, yrityksen laatujärjestelmä on tehokas ja se täyttää asetetut vaatimukset. Laatujärjestelmää ylläpidetään ja kehitetään jatkuvasti, jotta se vastaa yrityksen toiminnassa ja tavoitteissa tapahtuvia muutoksia.